bilder.

jag lovade ju faktiskt er på en bild chocoooock , aa och här kommer den :D

bild 1: mitt nya hårband. :)   bild 2: troosor, fick tre men ni får bara ett par. bild 3: äntligen har jag fått tagit fram min sommar kläning! bild 4: haha t vå blekfisar i solen xD bild 5: ett par dior skor jag köpte. bild 6: ett par skot till!
bild 7: lite smink jag köpte. b-8: min feeeeta mage ;S B-9 : sola sola sola. :)
          
Hörni klockan är snart åtta och jag börjar kvar över men jag kan slänga in lite fler sen !? :)
puss jag älskar er !

Kommentarer
Postat av: Alice

fin fin bloogg ^^ du verkar typ ''populär'' på pea ;)

2009-04-29 @ 17:27:47
Postat av: alicia

DU ÄR SMAL SOM EN PINNE ELLEN!

2009-05-02 @ 20:56:28
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: Buusellen@

haha,jag populär ?:S neejskulle inte tro det;O

haha tacck för att du tycker om min blogg..:D

neej alicia,jag är tjock ;S<3

2009-05-02 @ 21:20:21
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0