dött.

...nu är det såhär att bloggen kommer vara HELT död i en vecka typ ;S jag vet triskt triskt.
som sagt lilla ellen fyller år den 20/4 men då är jag inte hemma, jag drar nämligen te spanien idag :D
PÅ måndag blir jag toooonåriiinng, JIPPI ;) Om ni har min pea, gratta där, om ni har min facebook gratta då, om ni har min bdb gratta då, lr om ni läser min blogg, lr skicka sms på fredag natt :D för då kommer jag hem :)
Kameran är självklart men, så var beredda på en bildchoooock när jag kommer hem !! :)
Jaa nu sitter jag här och är ledig från skolan för om två timmar ska vi åka te arlanda, shiiit vad jag kommer sakna folk, men det är ju bara en vecka :D  Aja har inte så mkt mer och berätta, ni får ha det bra här hemma ! :) <3
Jag saknar min Felecia gryyymt mkt ! :) <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0