Ellen is home !

jaha då va man hemma igen och skoola :S
aja har inte så mkt att berätta om spanien otroligt nog,
de va mest chill, äta glass och sola och allt sånt ni fattar nog ? (a)
aa de va iaf skönt att komma bort och bygga upp mitt försvar lite !
Så nu har jag fyllt på med ork och styrka, så försök trycka ner mig nu ni!
aa iaf jag kom hem typ halv 1 på natten och va bara sååå tvungen att ringa sofia,
så prata jag me sofia ett tag, sen satt jag lite vid tv, och sms sen somna jag fakktiskt,
sen vaknar jag av att mammma försöker f å mig att vakna (hon lyckades)
Och så berätta hon att dom ringde och sa att jag skulle spela match, *fjuuuttboll*
så det va bara på med kläderna och dra ner, vi möte täby och vann med typ 2 lr 3 - 1 :D
jippi jippi, sen hem och duscha och göra sej frääsch x)
så badj ag sofia och linnea komma över och så trog vi te stinsen, med min fina mamma :$ haha
och där köpte hon ett par niceiga jeans och en jätte söt kläning som jag ville ha,
den va te skolavslutningen, så nu är det bara ett par söta skor som saknas... :D
aa sen så bad jaag mamma dra, för vi ville liksom vara ensama,
aa och så gick vi och köpte ett par andra brallor oxå jätte fina :)
sen drog vi te värsta fjortis placet :P gissa ?
DONKEN, hahah inte för att jag är fjortis, och TYST pernilla, jag är inte det :P
aa och så satt vi där och drack fanta okej det va cola men iaf  x)
när vi hade chillar runt lite så gick jag och linnea in på vinn,
sofia får ju inte för att hon har......ska vi inte gå in på :P
och där köpte vi poooooomak, som vi smällde i tunneln ? (a)
sooofia fick typ mensryck, mohahah
sen börja vi gå hem, och sen så smsa linda att hon va i stinsen
och då var det bara att gå tillbaka, thihi
sen åkte vi hem på riktigt
när vi kom hem så satte vi på oss bikini, för vi skulle ner te badberget
där träffa pillan, elin och nån .... :P
vi bada inte för de blåste som fan och var kaaallt,
sen så skulle typ linnea hem så hon drog,
jag och sofia ringde typ johan & einar och fråga om vi kunde åkam ed dom på deras innebandycup
och de kunde vi, vi skulle typ hem halv åtta och äta,
men vi kom typ hem halv elva och bådas mobiler hade dött,
och sofia blev typ baajsnödig och var tvungen att bajsa x) mohaha
aa och våra föräldrar hade typ ringt hela sverige...*pinsamt*
aja vi kom ju hem iaf, de får dom vara glada över :P
aa så jag och sofia fick äta kall mat fast om jag tänker efter så värmde vi maten :P
aa sen chilla vi typ hela natten, och igår va vi med johan einar, simon, elsa, och julia :D
de va najs och blää , mhm orkar inte gå in på de nu ! aa och nu sitter jag här och
skulle göra en lång historia kort, fast den blev rätt lång ;S
 
aja nu får det bli lite fb och pea, hahah
älskar er alla ! / buusellen :) (H)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

fin fin blogg <3 många verkar älska dejj ;)

2009-04-29 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0