jag känner inte mig själv ?


Jag vet inte vad som händer, håller jag på att tappa gepet om mig själv ?
Börjar jag tappa självförtroendet ?
Börjar jag tappa orken ?
Börja jag tappa gjädjen ?
Börjar sorgen ta över ?
Aa, jag saknar faktiskt ellen ¨på riktigt, jag saknar mig själv.
Ni vet hur ont de gör att förlora en kompis ?
de är precis så det känns nu, fast jag har förlorat mig själv..
Fan ellen, du måste ta tag i ditt liv, inte fucka upp det såhär !
Om jag nån gång sårar dej, så förlåt förlåt, men jag sårar mig själv hela tiden,
Jag kan iinte tänka längre, jag kan inte se framåt, jag kan inte se verkligheten längre,
Jag lever i en värld där det är sommar och där jag bara försöker blunda,
och glömma alla problem.
Men det funkar inte så ellen, man kan inte glömma smärta,
man kan inte blunda för problemen, man måste möta problemen,
De är inte såhär jag vill leve,
Kolla på bilden ! Så vill jag leva, jag vill skratta, jag vill se, jag vill kunna leva för dej, för er !
Men är man förstörd så är man, man kämpar sej upp, och så kommer en motgång,
och så faller man ner te botten igen, så ser det ut, så är verkligheten för mig,
så är mitt liv, men det är inte så jag vill ha det, de är inte så en människa ska leva !
Jag vet vad jag vill, och jag ska klara det, men om bara alla kan sluta vara på mig,
SLUTA ! vrf bryr ni er, vrf bryr ni er vad jag gör, hur jag ser ut, vad jag säger, VRF ?
sluta trycka ner mig hela tiden, jag ska inte låta er vinna, jävla idioter, *förlåt*
Men jag blir så ledsen och arg, ni är mkt äldre, vad kan jag göra mot er ?
INGENTING ABSOLUT INGENTING !
JAg är ju rädd när jag är i skolan ? jag tänker, vad kommer dom göra idag ?
Kommer dom säga något, kommer dom kasta något, kommer dom skratta,
kommer putta mig ? ja vad kommer dom göra idag ?
Snälla jag pallar inte..och alla 95: or förlåt förlåt,
Förlåt för att jag finns , jag förstör lr stör  er, men vrf ? Är de verkligen så fel på mig  ?
jag anstränger mig, jag ler och skrattar varje dag, jag vill inte vissa hur jag egentligen mår,
jag vill inte att ni ska se hur ellen liksom försvinner, jag vill inte det.
Jag har bråkat jätte mkt med dej linnea, förlåt,
Jag klara inte dehär utan dej helt seriöst.
Orkar inte skriva mer nu....
Men kolla på bilden jag & min syster,
min syster elsa, tack för allt, de är dej jag kämpar på riktigt,, de är för dej jag verkligen ler!
Älskar dej, på bilden för ca 1 år sen, var jag lycklig, mitt leednde på bilden är äkta,
mina skratt då var äkta !
Ellen jag saknar dej, kom tillbaka ! ;S </3

Kommentarer
Postat av: alicia

finns här ellen! & det kommer jag alltid att göra! jag älskar dig som ingen annan!

2009-04-16 @ 16:43:04
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: Alice

shiiit fiin blogg <3 du verkar populär på pea ^^

2009-04-29 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0