Loooooooooooooooooooooooooooooooooov.

Shuuuuuuuuue ! ;D

OCh så är det lov, jiiipppii!!
Haha förlåt är lite konstig just nu, så de blir lite sepe när jag skriver :P
haha jag vet jag är inge bra på dehärm ed bloggande, förlåt förlåt ska verkligen bli bättre ;D
Vill ju inte förlora mina fina läsare ! :O
Aja nu är det lov, och hela lovet harj ag varit med lina (bebbo)johan, elsa och simon,
Har varit skit bra, fast med lite gräl oxå, men allt har löst sej :P
Tur i oturen kan man säga ? lr ? :S
OCh vi har spelat fotboll, innebandy, gått, skrattat, pratat, myyst, solat, aa typ allt man kan när SOMMAREN ÄNTLIGEN ÄR HÄR !:D Shiiit vad jag är glad för det :D
Fast det har ju faktiskt varit lite sämre väder idag ;S
Men ellen är duktig, så hon har ju kollat vädret och de ska bli soligt och varmt te helgen :D weeeeiii
Aa, och med tanke på hur jag mår oxå,

Jag mår faktiskt rätt skit, vill gärna berätta, men det är det, att jag inte vet vad de är ! :S

Jag är bara så jävla ledsen, jag saknar så sjuukt många personer,

Som jag typ har förlorat lr glidit ifrån,

Alla säger och tror att jag har det lätt, men det är så FEEEEL,

Det är jobbigt, och jag är inte som många andra som vill ha uppmärksamhet genom att leka ledsen.

För jag HATAR att vara ledsen, att känna sej ledsen för något hela tiden.

Jag vill verkligen börja om mitt liv, inte sumpa de som jag har gjort,

Jag är fortfarande ett barn faktiskt, men jag har så höga grav på mig,

Jag måste leka äldre än vad jag är, jag försöker att alltid finnas där för mina vänner,

Jag gör verkligne allt för mina vänner, men jag orkar inte, jag har oxå känslor,

Man klarar inte av att få hur många slag mot huvudet lr hur ?

De är samma sak som att man inte klarar av att ta emot hur många fula och kränkande ord ?

Aja jag förtjänar det :S

Aja nu så ska jag ta det lite lungt bara. aa juste, jag åker te landet imorgon och har ju ingen dator där,

så får berätta när jag kommer hem :D


PUSS E´


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns alltid för dej <33

2009-04-09 @ 21:05:24
Postat av: Gunnel

asfin blogg.

Fifan va mycket du skriver :p <3

2009-04-11 @ 16:40:34
URL: http://kaksmula.blogg.se/
Postat av: pinilla

syster, jag finns om du behöver prata. jag förstår dig. det vet du nog. i love u

2009-04-14 @ 21:39:36
URL: http://pernillarebecca.blogg.se/
Postat av: pinilla

syster, jag finns om du behöver prata. jag förstår dig. det vet du nog. i love u

2009-04-14 @ 21:39:38
URL: http://pernillarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0