du säger att du..

Jag är en person som inte vill visa hur jag mår i alla lägen,
jag vill vara den där tjejen som alltid ler, som gör andra glada,
men jag måste inse att de inte funkar så..att livet har sina svåra stunder oxå,
men vem ska jag gå till när jag behöver gråta då ?
Jag är rädd, rädd att förlora dej om jag går till dej, att du inte ska förstå, att du kommer tycka jag är fjantig,
Men jag har klarat dehär förut , vrf klarar jag de inte nu ? Egentligen vet jag inte vad de är,
men jag känner mig bara ledsen, de svider, ...du sa att du älska mig, men de säger du inte längre,
du nämner inte dom tre orden som jag vill höra, jag är rädd att du kommer lämna mig,
förlåt, att jag skriver dehär , men de är de ända som får de att förstå,
du är en skit bra tjej, och jag älskar dej vännen !

Kommentarer
Postat av: alicia

jag vet att det inte är mig du menar, eller?



men jag finns här när du gråter. jag finns alltid, kommer alltid finnas.

Och jag älskar dig, <3

2009-08-25 @ 20:13:14
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0