fotografering, nannana.

NEEEEJ, min dator är lite konstig, de går inte att ladda över bilder på den ;S
så nu kommer de att bli brist på bilder, aj aj aj, ska försöka fixa de (aa)
Denna dag började med att linnea kom till mig , vi fixa till oss lite , och gick till den så kallade skolan (:
jag tycker faktikskt inte att vi ska vara så negativa mot skolan ? den är faktiskt bra,
för utan skolan vad skulle de då bli av oss alla ? INGENTING,
och jag lovar er, så kul är de inte att ha lov i ett helt år, man tröttnar,
så jag tycker alla vi ungdomar ska sluta med dej negativa mot skolan, joo visst de är jobbigt,
och verkligen inte så rooligt, men tänk på vrf ni gör de ? vad som faktiskt kommer hända om ni bara skiter i allt,
tro mig , jag vet, de är inte så kul att sitta och plugga på sommarlovet, :S
Gör mig och alla lärare en tjänst, x) nu tror ni säker att jag typ älskar skolan men så är de inte,
men skolan är viktig, mkt mkt mkt viktigare än vad många av "oss" /er förstår ... !
okej måste jallajalla lite nu, har nämlingen träning snart, ska ta bussen , så jöbbigt :P
haha aa och imorgon är de fotografering, hur ska jag sminka mig, vad jag ska ha för kläder, vad ska jag ha för smyckern,
hur ska jag ha håret ? tuusen frågar jag måste ta reda på innan jag går och lägger mig ikväll,
och som jag lovat, så får ni lite spanien bilder ikvääll,
måste klä på mig och allt nu, puuuuussen.

Om de är något jag är käär i så är de skoor ;D

Kommentarer
Postat av: alicia

jag är också kär, i ringar, leggins, skor, kläder!

hahha! <3

2009-08-27 @ 17:32:27
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: Ulrika

HAHA, samma här visst är de det roligaste som finns, att gå och kolla i alla affärer ! (: <3

2009-08-27 @ 21:41:48
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0