harligt med semester...

jassa, da har tva dagar gatt, och jag vet inte om de ar sa men jag kanner mig lite brunare x)
men de ar saker bara nagot jag inbillar mig (?)
aja de har bara gatt tva dagar men anda kanns de som att vi har varit har i typ en vecka
vi har solat, badat, atit glass, shoppat, men framfor allt sa har vi SKRATTAT,
jag har nog aldrig skrattat sa mkt som jag har gjort dom har tva dagarna (a)
jaa. jag har inte sa mkt att beratta om, joo vi har tagit jatte manga bilder,
men kan inte ladda over dom pa denhar dator,
sa ni far vara redo pa en bildchock nar jag kommer hem ist :D
nu ska va snart till stranden, och de har verkligen varit sjuukt varmn,
fast de ar inte lika varmt den har veckan, och bara sa att ni vet sa kommer jag inte att skriva varje dag !!
haha ar ju pa semester da ska man ju inte sitta vid datorn ? ;O
aja saknar er , PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Njut av värmen för här är det regn och kallt burrrrr. Vilken turbo ni har som hunnit med så mkt redan. Du har väl hört att ett skratt förlänger livet, du kommer att bli gammal!

Kram Mam

2009-08-14 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0