hemma.

  1. som sagt är hemma nu , från två underbart roliga dagar i falun !(:
    de har varit jätte roligt, slänger in både bilder ifrån spanien och falun imorgon, :D
    jag ska inte säga lovar, men jag kan nog faktiskt göra de, har dåligt samvete ,
    har lovat er allt för länge ;S
    men orkar inte nu, är trött och ledsen...
    har pratat med alicia på msn, och som alla andra dagar, kommer den där starka saknaden tillbaka,
    alicia om du bara skulle förstå hur många tårar som har runnit ner för min kind, för att jag saknar dej så,
    för att jag älskar dej så, livet är tufft, och joo de har jag märkt, saknar dej så *ucking mkt !
    ska nanna nu,
    Puussen

    älskar dej alicia. jag gör verkligen de.

Kommentarer
Postat av: alicia

hej fin jag! xd

haha,, herregud! :D

ellen? jag saknar dig så himla mycket. jag behöver dig verkligen nu. <3

jag älskar dig mest av alla på denna jord!

<3

2009-09-01 @ 18:20:49
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0