hemma, ?

jaa, som ni säkert vet så är jag hemma ifrån spanien nu,
har varit mkt, har inte hunnit skriva, de har varit lite jobbigt...
orkar inte gå in på de, det är bara att hålla minen, och le !
och juste bilderna kommer snart, kameran är hos min muurmor (:
men ska få den snart, och då ska ni få bilde så ni döör :P
men iaf, denna helg kommer jag tillbringa med min bästavän sofia,
och vi kommer ju självklart ha de roooligast , har "fest" / myskväll ikväll (:
nu sitter jag sofoa och bara tar de lungt, vi gick upp skit tidigt för att jag skulle på match,
vi gick upp 8 , (anteckna de) (: haha
a iaf vi mötte frej, vi vann såklart med 7-0 haha och jag gjorde faktiskt ett mål ! (:
jippi, de var nog ett tag sen jag gjorde de ! , haha
vad gör jag nu ?
nu sitter jag här med sofia , och vi är väldigt trötta,
vi ska nog gå och äta eller något ? (:

slänger nog in lite bilder, har brist på bilder känner jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0