Hiss & Diss.


ska börja med att ha veckans hiss och diss, och idag handlar de om kändisarnas kroppar,
Om du kollar på Paris Hilton, lindsay Lohan och väldigt många andra kändisar, så är nästan alla äckligt smala,
och de tänker jag DISSA nu, de är ju inte ens finnt, är de bara jag som tycker de ?
Usch på är, ät på er lite mer, så ni ser mänskliga ut iaf !
Och sen till de jag hissar idag, det är t.e.x Kelly, tycker om hennes självfötroende,
kolla på henne, hon har lite fett, är lite rund, och har formen, men hon ser ju iaf bättre ut än dom andra ?
och hon vågar stå för den hon är, även fast hon är "rund" bra där, fortsätt så !  (:



Kommentarer
Postat av: alicia

jag håller med dig!

2009-08-26 @ 18:44:12
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0