i väntan på...skolan lalala.


ja, då sitter man här och jag har egentligen inget att berätta, bara att jag väntar på sofia för att sen vandra till skolan ? (:
skolan har fakttiskt varit okej, jaa ni såg rätt ellen sa att skolan var okej x) haha
nej men har liksom bara gått två dagar, och båda dagarna har börjat  9 och slutat 11, men idag blir de längre !
börjar halv 10 och slutar 10 över tre ;S uschiii ! inte så kul, men de ska jag nog klara !
och ellen har slutat att använda mobilen på lektionerna vilket jag faktiskt gjorde förut :/ usch på dej ellen.
men detta år ska jag vara bra i skolan och inte bara skita i den, ska göra mina läxoor så bra, och allt de där :P
iaf , sofia kommer nog snart, sen så harj ag träning ikväll, ska bli kul,
 juste har jag berättat att jag har fått en ny tränare ?
haha kommer inte ihåg, men iaf han kan inte prata svenska bara engelska så då blir det att öva engelska xD
får se hur de går, men har inte så mkt mer att prata om, slänger nog in ett inlägg efter skoola.
så ni får veta om jag var duktig eller inte , håhå (aa)

nu kom sofia, så jag kanske ska vara lite social ? (: <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design :D <3

2009-08-26 @ 13:43:00
Postat av: Anonym

haha taack (:

2009-08-26 @ 15:54:46
Postat av: Anonym

fett sööt ! :D <333

2009-09-29 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0