igår,

som sagt, ska berätta lite om de som hände igår (:
 igår hade jag 'myskväll" med några , men de blev inte så mkt film,
mer prat och skratt,  men de va riktigt trevligt faktiskt ! (:
Tidigt på morgonen igår hade jag match så de va upp vid 8 för att ta mig till norrviken,
och sen till täby, vi vann såklart med 6 eller 7-0,
och gissa vem som faktiskt gjorde ett mål ? joo jag gjorde faktiskt ett mål (:
sen va de hem med sofia till mig, duscha, åt lite, men vi orkade inte göra något,
så de blev en lugn dag, gick och köpte lite dricka, godis och sånt till kvällen,
a och nu är jag hemma, har ont i magen, tror mensen är på G :S
sorligt nog..men de är inget att göra, har så ont , så jag inte kan dra ut.
och imorgon är de skola, usch, något som jag inte ser fram emot....
hari nte så mkt mer och skriva om pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0