mer bilder imorgon,

  • jo de där med bilderna som sagt, vi får ta lite i taget, för de är så sjukt många bilder,
    jag orkar inte ladda över alla samtidigt, och jag orkar verkligen inte just nu,
    är jätte trött och vill bara ta bort sminket, och krypa ner i sängen min,
    mhm fast de är lite tidigt, men jag ska iaf stänga av datorn, för om jag har den på som kommer jag inte somna, de är en sak som är säker x)
     slänger in en bild ifrån spanien som lite tröst, (:
    imorgon får jag 800 kr av mammi, och ska åka till kista och shoppa lite med henne,
    de ska bli riktigt nice nice asso :D hoppas jag hittar några saker  :)
    iaf, dagens outfit slängde jag in i morse så den ligger lite längre ner,
    hur som helst goodnatt, och här kommer bilden.

    Ellen och Helena på bild.

Kommentarer
Postat av: alicia

var ni där helt ensama i spanien? :D

2009-09-01 @ 18:21:34
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: Ellen.

neej, mormor :P <3

2009-09-02 @ 14:30:43
Postat av: Anonym

två hetingar på en bild :P

2009-09-02 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0