mer verklighet, mindre bloggande..

håhå, förlåt för att de inte varit något bloggande på ett tag,
har nämligen sovit hos jessica hela veckan,
och hon har ingen dator, så jag har därför inte hafr tillgång till nån dator :S
det kommer nog bli lite mindre bloggande nu eftersom att de är soommarlov,
har liksom inte så mkt tid att sitta vid datorn, men ska försöka,
denna vecka har varit bra, förutom att jag har haft enormt ont i magen då och då..
de är lite jobbig, vi har badar, varit på vallen, norrviken, viby ,
aa lite överallt (: ska slänga in lite bilder , har inte tagit så många,
men jag slänger in dom jag har (:
har inte träffat min mamma på länge nu, saknar henne !
jag har kommit nära henne den senaste tiden...
det känns otroligt bra, pratar och skrattar med henne som jag gjorde förut,
när jag var mindre...jag har varit för taskig mot henne :S
förlåt mamma !
aja ska slänga in dom där bilderna nu :D
jessica i väntan på tåget :D


hah simon, har saknar dej .

älskar dej ellie.

einar min soon ? :D




kisses

Kommentarer
Postat av: lina

vilken skola går du i, eller ska börja i? :)

2009-08-03 @ 18:40:30
Postat av: Ellen

jag går i gärdesskolan :D

2009-08-03 @ 21:32:08
Postat av: Olsson:D

ELLEN ÄR SÅ GRYMT SÖT

2009-08-03 @ 21:48:08
Postat av: lina

ska du gå där efter sommarlovet, är det den skolan i stan? :)

2009-08-04 @ 20:13:15
Postat av: Ellen

haah, aa nej den ligger i sollentuna :D

2009-08-07 @ 15:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0