spanien imorgon/idag.

hallåhalllå, jag är sååå glad,
imorgon åker jag till spanien med dim absolut bästa ( sofia&helena)
men kommer självklart sakna alla fina människor här hemma,
men snälla, försök att ha lite kul utan dom tre bästa iaf :p
haha nej jag skoja lite allvar, jag åker imorgon 8/8 och kommer hem den 18/8 (:
hinner kanske skriva något litet imorgon om vi har tur,
kommer kanske ha tillgång till dator nån gång ibland (:
 
kommer sakna alla vallen geeeeeks :P hah
kommer sakna er alla vissa mer än andra , PUSSEN

en gång tiger - alltid tiger :P <3.

Kommentarer
Postat av: alicia

ellen är söt. <3

2009-08-09 @ 21:58:45
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett söööt bild ellen! <3

2009-08-14 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0