träning.

jasså, då har jag klarat av första skoldagen, utan några problem faktiskt,
de kan kan ju bero på att vi inte jobbade något men iaf , har nytt schema, nya lärare, nya lokaler, och nya felix :P
så de är mkt att lära sig , men de ska nog gå bra (?)
iaf nu sitter jag här och tänkte skriva, men grejen är den att jag inte vet vad jag ska skriva,
ska på träning snart, tar bussen som går 4, kul med träning, men är lite seg idag,
ja jag har faktikst inte så mkt att skriva om,
slänger in bild på mig, när jag spelar fotboll, inte så värst het, men som om att jag bryr mig? (:

vad gör E.P  ? pusssen

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du vad gör jag....? ser lite udda ut <3

2009-08-28 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0