trött..


a, som sagt så blev de en lungn hemmakväll för mig igår,
hade sjukt ont i min mage... vet inte vrf, allt känns så jobbigt just nu,
men jag kämpar, har egentligen inte så mkt att klaga på, men ändå känns de så jobbigt...
aja hur som helst så sitter jag här nu, och har fortfarande ont i magen,
och jag måste följa med till mig mormor som fyller år, de va länge sen jag träffa henne (:
och juste jag har ju inte berättat att jag åker till spanien på lördag,
men dom absolut bästa, sofia och helena :) ska bli riktigt myys
vi har inte träffats på länga och har mkt mkt mkt att prata om :D älskar er.
och sen när jag kommer hem så är de falun vilket jag verkligen har längtat efter :)
ska bli så kul, att få spela fotboll igen ....a men nu ska jag gå och göra mig iordnin,
PUSSEN.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0