Jag trodde inte såna saker kunde skilja vänner ifrån varandra.. :S  En dag ska jag vända mig om, vända mig om o glömma alla som inte finns kvar, men de är svårt när man blir lämnad som ner slaggen o blod överallt, så känns de när du bara STACK, bara drog ifrån mig..! Jag pallar inte vad ledsen men de är ju förfan självklart jag blir ledsen, du betyde ju mkt o något för mig, men ljög du för mig när du sa att du älska mig lr ? :S Ljög du med att de alltid skulle vara vi oxå ?
Jag älskade ju dej "vän" Du är en sån jag inte kan kalla en riktig vän, som lämnar mig, bara för att jag får skit av äldre, bara för att du blir rädd, om de va du som blev puttad av en massa 8:or så hade jag stöttat dej, hjälpt dej, gett dej kärlek, gett dej allt du behöft men vrf gör du såhär mot mig ? Okej jag kanske inte heller va världens bästa kompis, många ser mig som sveriges bitch lr nåt.....men de är feeeeeel ! jag är inten sån jag mår dåligt av att bråka, jag mår dåligt att vara taskig o såra nån, jag är inte nån sån.De va ju faan underbara minnen med dej, men bye bye ! Om du inte vill så pallar jag inte !


Kommentarer
Postat av: alicia

vad bby? ''( <3

2009-02-07 @ 17:26:33
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0