Alla <3´s dag.

HELLO.
Jaha då va de alla <3´s dag...Idag vakna jag av att mirre höll på att putta på mig, hon ba godmorgon ellen, jag höll på att ja jag vet inte vad...x) Vi satte på något på tv kommer inte ihåg vad de heter :S men aja och börja äta godis haha låter inte gott på morgonen men de va faktiskt jätte gott :)Vi låg där framför tv och nörda oss men efter ett tag så tog vi tag i oss själva och gick ner och tog ett glas jos (vet att de inte stavas så x)) Efter de börja vi klä på oss och sminka oss men mitt i sminkningen kom sötnosen elli, hon skulle åka med oss till innebandy machen. Sen kom mirandas pappa hem med lite go donken mat.. mm smakade gött! Sen drog vi till matchen och ägde balle vann med 11-1 lite gryma vi är.hihi. Efter de tog jag mig hem skulle hem för att vi HELA familjen skulle till Pillan,ci, lasse, och lotta, när jag är med dom trivs jag som meest, dom är verkligen min riktiga familj, efter de så tog jag mig hem på mina två ben...haha och nu sitter jag här och klockan är exakt 23:53 :D Och jag har inge mer att skriva om men hare bra. och hoppas alla har haft en riktigt bra alla hjärtans dag ! :D
 
hugs and kisses from Ellen A.
Jag och emelie, saknar dej.! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0