Fredag.

Hej på dig.
Idag vakna jag och va såå jäkla seg, orkade verkligen inte gå upp, men men fick ta tag i mig själv och ta mig upp, Skolan vänta ju, blää. Men iaf, vi åkte in i stan för att gå på något museeum, soo boring, men en sak som va bra va att vi sluuta när vi kom tillbaka till skolan, så jag sluta halv 11, de va riktigt soft faktiskt....De va bara för mig att ta mig hem på mina två ben i kyllan, och byta byxor till sköna och varma mjukisbrallor, sen drog jag in till stan igen, för att operera foten och knät, har nå knölar där.. :S aa och om ni vill veta så är de verkligen de värsta jag har varit med om, de gjorde så jäkla ont, jag typ grät.. S: Efter de va de bara hem och villa och fick lite problem för de börja blöda väldigt mkt så de liksom va blöd på hela golvet, haha de va inte kul men ändå, och nu sitter jag har och bedövningen har typ precis gått ut och jag har tagit en iprem, för de gör så j*vla oonnnt :O Väntar på att mina kära lillasyster ska komma hem från tove, need her now ! <3
Sen ska jag med elsa och tove o kolla på innebandy när dom tränar får ju inte vara med, *för knät o foten*  Efter träningen ska jag vill min bästavän LINA ! :D <3 Och ska slagga hos henne, vi kommer ju såklart ha de bättre än bääst ! :) <3


som sagt min underbaraste lina nordh. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0