Fredag.

hejsansvejsan.


Idag var de de gammla vanliga skola skolan läxor läxor tråkigt tråkigt , o bla bla bla. Aja hur som helst de börjar med att jag segar mig upp från min varma sköna säng.....Jag gillar min säng väldigt mkt, hihi. Jag tog på mig mina kläder o sätte på musik på högsta volym typ, undra om morsan dampa ? hah, jaa sen va de bara att börja sminka sej o göra sej lite fräschis x) Efter de gick jag o tog lite frukost...tycker inte om att äta på mornarna, men men .
Sen va de bara att dra till skolan (inte med ett leende) Men dagen rullade på rätt bra faktiskt med tanke på att de va den 13 ...x) Jag klarade mig bra faktiskt, efter skolan gick jag hem och hämta träningskläder o sånt, och jag drog till simon. När jag kom dit så bestämmde vi oss för att träffa micha,elsa och johan, och så va vi med dom. så jävla kul man kan ha åt typ ingenting...haha, Vi åkte nämligen på nån isbana, så jävla kul sånt har man inte gjort på år käns de som.. S: Aa och jag hade köpt lite prestenter som jag gav folket till alla <3´s dag men lite tidigare :)
Sen skulle simon typ till stinsen och johan skulle hem för han skulle på träning. Så jag,elsa och micha passa på att dra ner till grillen och äta lite, myys mys ! Sen va ju jag VÄRLDENS smidigaste och glömde klubba hemma hos simon. Men som tur va så skulle han hinna hem innan jag skulle på min träning, iaf sen skulle micha hem ochhämta kläder så jag och elsa drog ner till hallen, där vi träffa sötnosarna Tove, klara och bibbi, så hade vi lite kul med dom, sen så kom typ simon och då hade han köpt värsta fina halsbandet, so cute ! Sen va de träning och efter de drog jag hem till mirre och slagga där, vi hade de skojsigast. Och imorn är de alla <3´s dag kommer skriva vad som händer då !

Big kisses from ellen.
Tog en bild på min underbara tove, puss på dej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0