Tisdag.

Hallå Hallå.

Idag har jag inte så mkt att berätta om, har liksom varit en rätt så tråkig dag, skolan som vanligt men de rullade faktiskt på rätt bra, har typ nån tema vecka så har teater hela veckan, de är inte så värst kul men roligare än matte o engelska de där tråkiga ni vet. Och tackvare de så har vi inga läxor denhär veckan, de är ju soft ! :D Jag träffa simon oxå som skulle till simhallen med skolan lr klassen :S De va ju lite kul.. hihi aa sen så gick jag hem för jag orkade inte göra något med nån kompis, och nu sitter man ju  här och nördar sej, ska på träning ikväll, kommer frysa röven av mig, men aja, träningarna börjar bli mkt roligare nu när man har kommit in i gänget liksom. Aja jag kanske skriver lite mer om träningen ikväll, om hur många misstag jag gjorde, haha<3

Kisses / E´
 Jag och elli, loove you, i really doo. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar !

2009-02-17 @ 19:12:08
URL: http://vitanaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0