Torsdag.

Dagarna rullar på, nu är det inte så jätte många dagar kvar på lovet :S sen är de skola igen, bläblä
Menmen idag så ska jag inte göra någonting, för mådde fortfarande lite dåligt igår, så ska ta det lite lungt idag :S
inte så där jätte roligt men så är de när man har varit sjuk, idag skulle vi egentligen upp till landet med pillan ci o familjen men de blev inte så men åker dit imorn ist bara så ni vet, om jag inte skriver så mkt :) De ska faktiskt bli riktigt skönt, bort ifrån den här skiten, just nu känns det som attt jag lever i helvettet....De ska bli skönt att bara sätta upp håret i en knut, och på med mjukisbyxor, och tjocka strumpor och inge smink och liksom inte bry sig om hur man ser ut, haha.
Och självklart att få prata o mysa med min syter pillan. Sånt gör vi inte ofta, gå lååååååång låånga promenader och ba snacka om all skit, fan vad skönt berhöver de nu känner jag :)Och jag saknar hnm jätte mkt *ni vet vem*.....jag beter mig som SKIT mot hnm, men vi är vänner nu, jag känner mig inte som ellen längre..Jag vet inte vad de är men jag känner mig ledsen hela tiden, men jag kan inte säga vrf, de är jätte jobbigt, men saker i mitt liv liksom bara faller, jag tänker på hnm hela nätterna har jätte svårt att sova om nätterna. Men när jag hade bråkat med hnm så mådde jag skit dåligt och jag bad om ursäkt o allt, jag vill ju bara att han ska vara glad och lycklig, för då kan ju jag oxå vara de...Jag har aldrig gråtit så här mkt som jag har gjort dom här senaste dagarna. Jag har aldrig sovit såhär lite som jag gjort dom senaste dagarna...Men om du läser de här S så vill jag bara att du ska veta att du alltid kan komma till mig, jag ska alltid finnas här för dig som du gjorde för mig okej !? Om du behöver prata RING, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, no matter what :O <3 Aja nu sitter jag här och typ har skit tråkigt och tårarna rinner ner för kinderna som dom har gjort dom senaste dagarna.... :S Aja imorn åker jag bort, men nallen är ju alltid med...Skriver lite mer ikväll :) <3

Looove/ E
´


Kommentarer
Postat av: pinilla

hahahahahah, vaddå lååååååååååånga låååååååååååånga promenader? det längsta vi gick var till svenne&alice? :)

2009-03-01 @ 17:53:00
URL: http://pernillarebecca.blogg.se/
Postat av: pinilla

hahahahahah, vaddå lååååååååååånga låååååååååååånga promenader? det längsta vi gick var till svenne&alice? :)

2009-03-01 @ 17:53:09
URL: http://pernillarebecca.blogg.se/
Postat av: Ellen A.

haham schuuu. vi säger att vi gick låång långa promenader, låter liksom bättre x) <3

Vilka är svenne och alice ? :S <3

2009-03-04 @ 21:52:01
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0