har nt hunnit :S

Förlåt för att jag nt har hunnit skriva och så, om jag ska vara ärlig så va de så att ja hade glömt bort mitt lösenord och orka nt fixa de, men nu är jag tillbaka och ska försöka hinna att blogga lite mer :) <33
Nu sitter jag i skolan, vi gör recept, not so fun but were ever x)  Jag kanske måste berätta lite om vad som har hänt.
Jag har precis kommt hem från thailand. Där jag varit i tre veckor, nt så roligt för fick nt fira nyår med min syster pillan :S
Och sen så har jag jätte dåligt samvete för att jag dissa henne på hennes födelsedag, syster förlåt förlåt hoppas du n hatar mig <3 Amen i alla fall idag  ska jag och brudarna hem till linnea Ekesund och hare skojigt, sen drar vi på innebandy, och kanske hinner skriva lite mer när jag kommer hem, vem vet :)
Lektionen är snart slut så måste tagga ! men vi ses, puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0