Lördag!

Så va de lördag igen, dagarna går fort fan..!Idag så va jag på match vi möte bp och vann med 6-0 i 96-svår. Så jag  känner mig lite stolt faktiskt !Sen va de bara hem o duscha och iväg till Simon. Sen drog jago simon typ till hallen o kolla på en innebandy match, där bland annat min bror johan  var med o spela,..Efter de skulle simon o jo´han på nån borta match så jag hänka dit oxå ! De va trevlans, dom möte nå lag kommer nt ihåg vilket o vann med 4-0 vilket 'r skit bra ! :)
Efter de drog vi hem jag o simon, till simon för att simon skulle duscha för att efter de så gick vi till johans syster madde typ som flyttat hem ifrån. Och de va värsta flashiga killen där, som typ va 6 lr nåt, som blev kär i mig x) aja sen va vi där till åtta o sen drog jag hem, så satt jag o prata med elsa sen logga vi in på datorn o nörda oss lite med simon o johan sen typ 10 drog jag o elsa ut o ringde johan o simon o prata med dom till 00:03 exakt !:) och nu sitter jag här och skriver o är skit trött, så ska gå o lägga mig jag med faktiskt !
Puss o kram på dig !
Min älskade simon.(min underbaraste simon<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0