Lördag!

Idag vakna jag halv tio, (väldigt tidigt) men men, jag gick upp och åt lite breakfast, (oboy o macka) MUMS ! Sen så börja mamma o pappa prata me mig om att kanske köpa en ny datorn till mig, så jag kanske ska få en lite rosa bärbar dator! *GLAD* men men vi får se hur de blir med de..Idag så mår jag i alla fall bra, nu sitter jag har och nördar mig lite, men lite senare idag ska jag dra på innebandy, får nt spela men tänkte heja röven och rösten av mig x) Får inte spela efter som att jag har varit förkyld hela veckan. :S  Nu sitter jag o tänker på vad brudarna ska göra idag, och kom på att jag nt vert vad hellepelle sla göra, men soffan o lillizz skulle vara med typ nån linda från vallentuna tror jag ! :) Har aldrig träffat den där Linda men hon verkar snäll....efter som att de är de enda sofia Wahlberg snackar om x) Men nu ska jag klä på mg och sminka mig o lite sånt... hare bra skriver ka nske lite mer ikväll om dagen. Nås alltid på mobben för er som jhar mitt nr ! :)
Puss o kram hare gött /  lilla ellen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0