Sjukar ner mig !

hejsansvejsan ! :D

ska berätta lite om går dagen och om vad som händer idag, nt för att jag tror de blir så mkt och intressant men endå....
Somsagt igår va jag sjuk, satt hemma hela dan med telefonen, daton, och tv de va liksom min roliga dag"/ Trodde jag va halvt frisk, men så fel man kan ha....:( Jaa jag får sitta hemma en dag till, även fast man hatar skolan så är vad som helst roligare än dehär....De är liksom helt dött "/ Aja ska gå upp och äta lite breakfast, och vet ni vad, jag ska faktiskt göra en nyttig frukost, jag ska vara lite duktig idag. Kommer och skriver om de händer något intressant :)
Hare bra alla mina sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA TÖNNTT!!! HAHAH VA FAN TRORU ATT DU VERKLIGEN E SÅ JÄVLA FIN ELLER???? HAHAHA!!! NÖRD!!!! LOL!!! LOSER!!! TÖÖÖÖNT SÅ JÄVLA BARNSLIGT!"MIN ÄLSKADE LINA NORTH" HAHAHAHAH!!!! LOL

2009-02-25 @ 14:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0