dagen . (?)

hallåhallå ! (:
Dagen börjar som den har gjort i tre dagar nu, upp 8 för att göra sig iordning för träningen,
man är självklart sjuuukt trött, men de är på något sätt bra för mig att komma upp,
så slipper man sova bort hela dagen som jag annars gör ! ?
iaf träna i 2 timmar, haha a och dom senaste träningarna känns inte som att vi har varit så koncentrerad x)
haha, vi typ flamsar all the time ! (: a iaf efter träningen åkte jag hem , duscha, gjorde mig iordning (:
hade lovat min mamma att ta mig lite tid med henne, har inte varit så mkt med henne den senaste tiden,
de va faktiskt riktigt kul, vi skratta och prata om de mesta, fyfasen vad jag älskar henne,
men har liksom stängt ut henne, har inte tänkt på henne alls om jag ska vara ärlig,
men nu känner jag att jag måste vara med henne oftare och göra henne glad, såg att hon var glad,
aa iaf, vi shoppa rätt mkt faktiskt ett nytt minneskort till min mobil, 4 gb, om de va intressant  x)
a sen köpte vi kläder och skoor , juste köpte lite smink oxå :D
Pappa är på landet så de är bara vi tjejer hemma, om jag inte får besök såklart ! :)
aja ska gå upp te min underbara mamma och vara lite social ...(?)

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0