gothia

hej då var man hemma igen, känns skönt men vill tillbaks te gothia !!
jag är sjukt trött har precis suttit i en bil i 6 timmar så de blir bara en liten text, men många bilder kommer de bli,
okej, som sagt så har jag varit i götebort på gothia, med laget och guud va vi har haft det kul,
jag känner att jag har blivit mkt bättre vän med många i laget,
jag har nog aldrig skrattat så mkt som jag har gjort dehär veckan,
okej till fotbollen, våra gruppspels matcher gick jätte bra,
vi gick till A-slutspel med 15-0 i mål skillnad tror jag (:
och sen skulle  vi möta viksjö, men de gick inte direkt som vi hade tänkt oss, de blev 1-1
och sen straffar, vi åkte ut, alla grät , och var nere och trötta, men sen nästa dag kom vi igen,
vi skratta och hade kul, vi var på disco, och myste...de va helt seriöst de roligaste jag har varit med om, aja ska inte skriva´mer, utan ni ska få se på bilderna istället (:


Emma T & Lisa ni är så söta ! (:

Malin och emma-  älskar er.

vi lekte lite på bryggan (: (?)

Emma J, Malin, Gabbi, och Emma T mina sötiisar.

Bara för att emmorna är sötast ;D

Malin, Emma och Gabbi på bryggan.

Jessica, lisa och emma påväg till stan,

Malin, emma, anna, jessi, gabbi och jag ! (:

Anna, Malin, jag, Jessi, gabbi, med en stooooor kille xD

På invigningen (:

the best team ! :)

Malin ser inte alla rädd ut ?:O

i kön till balder :D

invigningen, de va häftigt

invigningen- de va skit mkt folk (:

Anna, jag , malin - love us

snyggingarna från stockholm ;D

Ellen Audelius och Emma Tysell , vi är bäst

jag vill oxå kunna kicka som han !! (:


Lisa håller ett jätte fint tal ! HAHA

de va inte alla bilder men orkar inte lägga in alla, men bara så att ni vet, så hade vi de verkligen BÄST !
kisses / ellen


Kommentarer
Postat av: Anna

vill verkligen tillbaka :) Seriöst en av de bästa veckorna i hela mitt liv.

saknar dig ellen, ses på träninarna när de börjar igen :)

puss&kram <3

2009-07-23 @ 15:28:51
URL: http://lagerquiist.blogg.se/
Postat av: denice

vi var också på gothia, fett bäst det var

2009-07-24 @ 20:06:16
Postat av: Anonym

wanabe eller vad

2009-07-27 @ 13:33:18
Postat av: Ellen

haha. jasså, om du har problem med de, snälla dra !

om du tycker de sluta lägga ner tid på mig, (:

2009-08-03 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0