i miss M.J

just nu sitter jag i mitt rum, har dragit ner rullgardinen och sitter och kollar pånågot pogram om Michael Jackson,
en riktig legend är död, först tänkte jag jaha han är död. like i care, men jo jag gör det,
jag är uppväxt med hans musik, med hans röst, med hans ansikte, när jag tänker på de så blir de som ett tryck över hjärtat, nej usch och nu när jag kollar på dehär pogramet , så känner jag mig bara mer och mer ledsen och tom
Och en sak som är väldigt sorligt oxå är att han förstörde sig själv, med alla operationer,
och nu håller hans bror ett tal och jag lovar att jag kommer börja gråta, inte för michael, 
för att talet är så fint. aja ska kolla på pogramet nu,
puss .  

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitkul blogg.. men ett tipps lägg in fler bilder, (för de som inte orkar läsa;) ^^ och sen kan du ju komentera bilderna;) hare så bra gumman herrå

2009-08-15 @ 21:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0