packa IGEN (?)

kom precis hem, och klockan är typ halv tolv, och så måste jag packa, för jag åker till landet imorgon
åhhh bajs, jag orkar verkligen inte de just nu ;S
a så då kommer de inte att bli något skrivade förens på söndag...jag längtar tills jag kommer hem,
för så ska jag äntligen vara med min kära storasyster, som jag saknar så otroligt mkt !
a iaf kom som sagt precis hem, och ska börja packa , och städa lite,
denna kväll tillbringa jag med, jessica, einar, louise, ellie, andre, sampe, becca och moa,
de va riktigt trevligt, tyvär tog jag inga bilder så jag får slänga in någon gammal ! (:
a och nu sitter jag här och orkar verkligen inte göra någonting,
men aja ska försöka packa lite nu, slänger in lite bilder ifrån en tjejkväll med emma, malin och jessi (:



haha älskar er, jag gör verkligen det " (:

Kommentarer
Postat av: rebecca håkansson

hahaah, alltid ska ellen vara så speciel :D <33

2009-08-25 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0