Söndag.

jaha, nu är de en vecka kvar tills  vi åker te gothia.
Aja de är en hel vecka kvar.  okej , nu ska vi snacka om helgen.
I fredags var vi hos josefina, kom typ massa folk dit, a och jag blev lite konstig, haha
taaack för kisset x) (de där fattar bara några) orkar inte gå in på de ;)
a tillbaka till fredagen, var hos josefina med massa, sen vid halv elva gick jag och jessica till bussen,
och jag gick typ rakt in i en taggbuske, hoho och börja blöda, så smidig man är då,
a och sen kom vi hem, och skulle kolla på film, men så kom vi på att vi inte hade något godis,
och då sprang vi ner till 7-eleven, haha
och sen kröp vi ner i sängen och kolla på en film, och sen är jag smidig igen,
jag välter en hel fanta flaska i min säng, de va bara att torka upp,
ibland (ofta) hatar jag verkligen mig,
a iaf tidigt på morgonen, åkte vi till tullinge, till jessicas mamma,
för att vi skulle följa med henne till hennes land,
fast vi sov aldrig där vi var bara där på dan,
och så åkte vi sån där ring efter båten, och aaaj vad jag har ont i rumpan efter det xD
ahah blev tyvär inga bilder ifrån de, men ska kolla ifall jag tog några bilder ifrån helgen ,
om jag har så slänger jag in dom,
Vad gör jag nu ? jaa, jag sitter och väntar på pappa, ska åka och träna lite fotboll om typ 10 minuter.
för snart är de ju gothia, men asså jag känner mig så dålig på fotboll :S
aja hur som helst ska gå nu, ska bara ta mig tid att kolla ifall jag har några bilder.

bilder ifrån fredagen:
Jag, keven och jessica.

Jag, kevin och jossan :D

hinner inte mer, ska dra på träning nu, jag vet jag ser drogad ut men jag är inte de xD PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0