sweet dreams,

oooj, vad jag är trött, orkar inte ta ett andetag till ?
Eller jooo kanske, för jag tog precis ett till, men känslan är så..
aa iaf har tränat och ätit lite, känns som om att jag har börjat äta lite :S
hur som helst, träningen gick inte alls bra, usch känner mig så sjukt dåligt,
kanske beror på sömnbristen eller något i den stilen :S
hade tänkt att ringa linnea som bor nära mig, och fråga om vi skulle kunna hitta på någonting,
men sen så ba: NEEEJ , jag orkar inte....och nu sitter jag och velar, ska jag ut eller inte,
och nu tar jag mitt beslut, nej . jag drar på mig mina mjukiskläder och går upp för att kanske umgås med familjen ett tag.
skulle kanske vara något som bryter mot reglerna här hemma, de är inte ofta hela familjen sitter hemma med varandra,
men idag, joo idag är de faktiskt så , kan kanske bli trevligt, såg att mamma hade köpt hem jordgubbar,
vad skriver jag om egentligen ? x) inget intressant iaf,
men iaf imorgon på kvällen så ska jag åka med mammut till stinsen för jag behöver verkligen lite kläder,
har precis städat ur min garderob, och insåg att jag inte har mkt skor eller kläder kvar att använda,
ut med de gammla och ín med de nya...aja skriver kanske ett sista inlägg ikväll om jag orkar,
nu ska jag vara lite social med min familj,
 en lite konstig bild, men a jag vet inte men PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0