förvirrad...

Simon, vad händer, vad håller vi på med ? ;S
du värken ser lr hör mig längre, du säger att du driver, men nej, du gör inte de...?
jag har bråkat med dej i två dagar nu, och orken är redan slut,
snälla simon, du vet hur mkt jag älskar dej, och hur otroligt viktig du är för mig,
du är så mkt, så mkt mer än vad du någonsin kommer att förstå,
du är väldigt speciell, och de är de som drar mig te dej,
just nu tänker jag, jag vet att jag inte gör dej så glad, att jag inte är en perfekt kompis,
men jag försöker med all min ork, snälla ge mig en chans, du är verkligen min bästavän,
du är den jag kan prata med när jag mår skit, jag saknar dej, saknar oss,
jag vet, jar har gjort dej besviken på sistonde, men snälla förlåt mig,
 alla säger: ellen glöm hnm, försök tänka på annat, de kommer att ordna sig,
jag säger,: hur f*n ska man kunna glömma sin bästavän bara sådär, hur ska man bara kunna gå vidare,
när man har förlorat den som betyder otroligt mkt, alla säger: tiden läker såren, men nej
för de är du som är mitt plåster som läker och skyddar mot att göra illa mig, snälla förlåt,
du är allting för mig, de är tack vare dej som jag har klarat mig såhär långt i livet,
....tänk, tänk vad många minnen vi har tsm, ska de verkligen sluta såhär då ?
ska verkligen dehär skilja oss åt ? jag vet inte vad du tycker ...men de tycker inte jag..;S
alla skratt med dej, alla minnen med dej, alla stunder med dej,
okej vi har bråkat många gånger men vi har alltid blivit vänner, men jag hade glömmt hur mkt du betyder..
vet inte vad jag ska säga mer än förlåt, förlåt !

Kommentarer
Postat av: alicia

finns här ellen! <3

2009-06-11 @ 09:33:31
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0