lillasyster,


Lillasyster, herregud vad jag saknar dej, vad jag saknar oss !
Korta ord blir långa, egentligen så behöver jag inte skriva dehär,
men jag känner att jag behöver få ut dehär, de är en lätta att få släppa ut de,
lillasyster,blodsyster,bästavän,ängel,andra halva, ALLT, du är ALLT,
skulle inte klara en sekund här på jorden utan dej,
ibland om nätterna tänker jag på hur de skulle vara utan dej,
de börjar som tänkar, de slutar i tårar,
för när jag tänker på ett liv utan dej, nej de klara jag inte ens av att tänka på.
jag vet gumman, jag är världens sämsta syster,
jag hoppas du ändå fattar att du går före ALLT, tro det lr ej,
du går före alla mina kompisar tsm, du har hjälpt mig med sjukt många saker,
alla säger att vi är dom perfekta systrarna , men nej , vi VA,
men allt är borta, inget av de som va finns kvar,
allt är borta förutom min kärlek te dej, vi pratar inte på samma sätt längre,
guud, dehär är sjukt jobbigt, jag känner mig så sjukt dålig,
jag skulle som sagt göra detta kort, men de är så svårt, jag har så mkt att säga om dej,
vi var så tajta, men inte längre, jag är ute på kvällarna med kompisar,
jag har inte hunnit ta mig tid med dej, jag ni läser rätt, jag har inte kunnit ta mig tid med min syster,
HEMSKT, förlåt förlåt, om inte du skulle ha funnits skulle´jag seriöst inte sitta här nu,
helt serisöt, de va du som rädda mitt liv i thailand, jag skulle ha blivit nerdragen under vattnet ,
och inte orkat ta mig upp, tack .
de jag vill komma med detta är TACK, ett stort tack,
och JAG ÄLSKAR DEJ SÅÅ OTROLIGT MYCKET ! <3


Kommentarer
Postat av: alicia

jag älskar och saknar er båda som 17!!

2009-06-15 @ 12:59:26
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0