hoho, nu är det sommar.

haha. ni ser rubriken  ! nu är helt seriöst sommarn här !
 håll med om att de är mysigt och varmt, men de är ju så det ska vara ffs ! :D
Om ni inte vet vart jag är så är det bara att gå te badberget för de är där jag kommer bo nu x) höhö
sola, bada och hare gött, a och snart så är det ju sommarlov oxå ! JIPPI
och sen hände ne lite mindre bra sak imorsen, för då ringde jessica mig, och aa de va inte så kul
de hon berätta, så jag tycker vi har en tyst minut för min lilla jessica !!
och nu sitter jag här, har precis kommit hem ifrån träningen, ojoj vad de va varm... xD
och jag saknar verkligen innebandyn något enormt... !
slänger in en bild på mig, när jag spelar innebandy :D
kisses Ellen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0