jippi ny dator .

tjosan trosan !
är överlycklig, imorse innan vi skulle te skolan så fira vi min  syster lite :D
och då fick jag oxå en liten present, en bärbar dator, så jävla nice asså... x)
nej men serisöt, min dator jag hade innan har jag typ haft sönder totalt...hihi ;$
de är därför som jag inte har skrivit så mkt,
men nu så ska dde bli mer skriviande ,
men måste bara koppla in den och installera den och allt,
på torsdag så åker jag te skåne men då har jag självklart med mig datorn,
och ska försöka med att skriva så mkt som möjligt !!

nej nu måste jag ng försöka jobba lite, lr ? ;S (a)
slänger in en bild på mig, josse och jessica, älskar verkligen er !
btw: mitt hår ser verkligen inte ut så x)
kisses.



Kommentarer
Postat av: Anonym

leker.. haha

2009-06-07 @ 12:29:49
Postat av: Ellen.

aa jag leker med docker -.-'

2009-06-10 @ 16:50:13
Postat av: Anonym

javla fjortisar !!!!!!!

2009-06-26 @ 22:41:37
Postat av: Anonym

vi VAR . den är typ ett år gammal :S

2009-07-03 @ 02:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0