skåne.

jaha, har precis kommit hem och ska nog ta och försöka få i mig lite mat,
vill bara säga att jag hade engelska prov, och det gick faktiskt jätte bra, kändes som de iaf ,)
ja, nu ska jag nog ta och packa ner lite regnkläder, hoho har i´nte gjort de ,
och när jag kolla ut så ser de ut som att de kommer att behövas, men jag hoppas verkligen att vädret förbättrar sej !!
har inte så mkt att skriva om, sitter och är inne på pea nu, och jag irríterar mig något enormt på alla som håller på och säger "du är ALLT",  kan inte leva utan dej, älskar dej mest av allt, blablabla, när dom typ inte ens känner personen..
sjukt jobbigt, asså liksom man har ju några men inte alla i hela världen som man älskar så mkt så att man skulle ta sitt liv om dom dog ? nej ni som gör det, SLUTA MED DET !
Nej har egentligen inte tid att sitta och slöa här, måste packa !
mobilen är ju självklart med, så bomba med sms, och ska försöka att skriva så mkt som möjligt,
lånar en dator av nån moster :D  och de är lite tråkigt att missa så mkt fotboll men de tar vi igen sen ? :)
slänger in en bild på laget
HUGS AND KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0