dagarna har rullat på och nu är de måndag :S

Nu är det måndag igen,  vilket betyder en hel jobbig vecka vrf mig-.-'
Men iaf, ska berätta lite om lördagen och söndagen, har inte hunnit blogga så mkt,
Men här kommer lördagen :)
Först tidigt riktigt tidigt på morgonen hade jag  match *fjuuutboll* mot värtan
Vi vann ju såklart, hihi, och min  underbaraste  jessica gjorde ett mål...jippi :D
Efter vinsten drog jagochjessica hem te mig, för att duscha och göra oss fräscha:D
Sen så ville mamma  att jag skulle följa med henne o leta tapet, så jag och  jessi hänka,
Efter vi hittat tapet, så drog vi till stinsen, hahah där jag  färga håret (brunare)
Haha nu kommer de roliga, vi skulle leta efter nya fotbollsskor, för mina  fick söönder
på  matchen mot värstan :S
Så jag elsa och jessi gick te stadium och leta skor, haha och då hände en rolig sak,
Jag hade en  tröja utan band, och han som hjälpte oss  ba stod och garvade, och jag undra såklart vrf,
Och  så kollar jag ner och då har hela tröjan åkt ner, och jag  står där i  ba b:h typ :P
hahaha så sjukt kul de va.
Efter de när vi kom hem så va de bara in och sen ut, för vi skulle nämligen hem till.
josse (JCF@) och äta och ha de skojsigt...haha vad jag älskar josse asså !
Ni ska få lite bilder ifrån den dagen, men iaf , vi drog ut och ha de de lite trevligt med en massa  folk.
(vet inte riktigt vilka) men jag träffa iaf martin som jag har pratat med men aldrig träffat :P hihi
De va en trevlig kväll faktiskt, förutom att jag såklart är smidigast och ramlar i en   pöööööl :S
Så jag blev  kall och  blöt :P haha.
Sen skulle jag och jessi hem, för vi hade match tidigt på morgonen, och behövde gå upp  7 :S
och då möte vi AIK  och  förlora, men men vi tar dom nästa gång :D
Aja, idag så är de måndag  och de är den VÄRSTA dagen som finns enligt mig..:P
Men nu kommer lite bilder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0