dagarna rullar på ...och nu är de onsdag.

Jag ber om ursäkt, för att jag inte har hunnit skriva och så, lr egentligen så har jag ju hunnit skriva, men jag har liksom inte orkat, har nöööööööööööördat mig framför pea,fb,msn o massa shit -.-'...haha men iaf idag så va jag i skoolan de va sjuuuukt jobbigt, men de rulla på rätt okej endå :) haha vi hade bild som sista lektionen, och de va riktigt flum asså, jag,julia,helle och sofia vi skulle måla, och min blev ju typ den finaste, jag gjorde ungefär en lika dan när jag gick på dagis, haha medans helle typ gjorde världens konstvärk x) hahha iaf efter skolan så drog jag hem, nemen oj oj oj gissa vem som va hemma hos lilla mig ? joo min underbaraste syster och min bästis festis simon :) haha, undra vad dom hade gjort ? hihi, aa sen tog jag med mig småbarnen elsa och simon, till rotebro för att träffa johan, MIN johan om ni undrar :) aa och så hade vi kul, sen va de träning, träning och TRÄNING igen x) haha och nu sitter jag här och verkligne NÖÖÖÖÖÖÖRDAR sönder mig, haha, skriver mer imorn, promies :D <3

big love E´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0