I gona tell u !

tjena hopp :D
Haha jag har ju glömt att berätta om helgen lr ? :s aja skit samma, iaf jag har de så får ni höra de igen.
Orkar inte skriva om hela helgen men om cupen i helgen iaf :D


I Lördags hade jag fjuttbollscup, de va fett med najs assow :P mohah
Aa de som var skönt va att vi skulle åka hem ifrån typ 12 så jag liksom han sova rätt länge iaf..
(om man gämn för med emelie) :P hon fick typ gå upp skit tidigt, stackarn stackarn.
Som alla säker vet så har ju jag bytt lag te sfif men på cupen så träffa jag ALLA sköna güzzar från sollentuna united,
De va najjs asså, att få träffa dom igen, jag saknar faktiskt våra underbara träningar, cuper, snack stnder och skratt,
Men mitt nya lag är skit bra...alla är jätte snälla och så :D Aa och juuste jag har ju berättat att vi vann, visst är vi bäst ? :)

Haha. aa och så är det tisdag kväll nu, och jag ska lova er en sak, att jag ska bli mkt bättre på att skriva, fy på dej ellen som inte har gjort de :P haha ber verkligen om ursäkt för det !! Aa som sagt måndagen rullade på fintfint kommer inte ihåg om det hände något speciellt men tror inte det ? :S OCh så kommer vi te hemska tisdag, hatar verkligen tisdagar, de går alltid så segt just på tisdagar..? (a) Idag hade vi idrott men jag hade "glömt" mina byxor typ, haha INTE bra ellen,
Asså jag pallade verkligen inte vara med på den.. :S Sen efter de har vi SO i typ två timmar, snacka om säär jobbigt :O Aa jag skulle ju självklart redovisa, men där va ellen riktigt duktig för jag hade faktiskt gjort den läxan, thihi
Sen satt jag bara och "leta" fakta resten av lektionen xD Aa sen va de bara hem sofftääh och sen på träning, de känns mkt roligare med fotbollen nu när man har kommit in i gänget lite mer...förut hade man liksom ingen att prata med, men nu har jag massa roligt folk att prata med :D riktigt trevligt tycker jag, men jag måste typ plugga lite nu
Juste ska köpa nya skor imorngon hittar ingen bra bild men ni får en liknande

Love E ´
  Något sånt typ :P haha dom är fina iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0