Tisdag.

Hej på dej.
Och nu har ännu en dag gått och imorn är det  onsdag,
Men iaf, idag har rullat på bra, fick typ hoppa över två lektioner  och kolla på film.
Och  sen hade vi fett långaraster, hahah de va najjs : )
Efter skolan så drog jag hem te sofia, och vi typ fluuuummma :Dhahah jag gjorde typ värsta knull attacken på hennex)
(hon gillar det)haha Aa men iaf när jag hade varit där ett tag så va de bara hem,
Skulle ju på fotbolsträning. De vaskit kul på t räningen, haha jag emma och malin hade de bääst om de är någon som undrar :) Och nu sitter jaghär och har ingenting att göra :S ska nöööööööööörda mig lite med pea oxå.
Men de är  sämst på pea för bilderna funkar inte...De är tråkigt,men men  ja g skriver om morgon dagen imorn,
bara så ni vet så ska vi till  bögsgård och lekamed elden så natten mellanonsdagen och torsdagen kommer jag kissa på mig x) haha *vi får se hur de blir med det* :P

Pussar och kramar E´ <3

Bara  för att jag älskar sofia mest :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0