Torsdag.

Hellu hellu.
Som sagt i onsdags så blev de inge bloggande,
Men iaf i onsdags va vi på bögsgård, haha
Och lekte med elden, men jag kissade inte på mig :)
Och den här dagen har rullat på bra faktistk, lite tufft med skolan.
men man överlever...De va faktiskt inga jobbiga lektioner, och så sluta vi 13:45 :)
Och nu sitter jag här med julia, och vi typ nööördar oss x) haha
Elsa gör något vette fan hur man ska förklara, 
Hon skär sej i fingret X) hahah läskigt läskigt :)
Och ikväll ska jag på fotbollsträning.....är skit trött, men så lätt ger jag inte upp x) 
Aja skriver kanske lite mer ikväll. om hur jag känner och mår.....
De händer lite saker just nu.. :S
Aja berättar kanske lite sen.
Love/ E´


btw: älskar min johan mest av allt. <3
  

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHA, bögsgård? där va jag när jag var liten (aa) HAHa , saknar dig baby ! <3

2009-03-19 @ 17:50:07
URL: http://foreveryouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0