.

nu sitter jag här vid datorn och ska te skolan när som helst,
vi har idrott idag (bläää) hatar idrott i skolan, haha
jaa och så kommer jag säker få massa tjat ifrån lärarna för jag va lite olydig igår,
kallas typ skolkning ;S jag vet jag vet pernilla det är inte bra !!
Ska aldrig hända igen (?)
aja haha jag sitter här och skriver om verkligen ingenting, intressant va ? x)
nej ska sluta, idag har jag träning, de är så skönt att träna,
könns som att man går ner typ 100 kilo :)
och jojojo de behöver jag kan jag säga med en gång !
och gissa vem som var duktigast igår (?)
joo, ellen, för hon städa HELA sitt rum, asså på riktigt,
jag borsta inte bara in kläderna undeer sängen, nej utan jag la inte dom fint i gárderoben,
aa men nu mååste jag gå te skolan,
puss och kram E´
så där gick jag klädd en gång X)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, ellen. båda inläggen där du skrivit : nej pernilla jag är inte fjortis & jag vet pernilla det är inte bra. jag satt och tänkte ba: hon får smisk när jag träffar henne. så nu har du ngt att se framemot :) nej, men du ÄR fjortis fortfarande ... ? och det är inte bra att skolka. du vet det "/ pussen syster!

2009-05-05 @ 09:36:51
Postat av: pinilla

hahahha, ellen. båda inläggen där du skrivit : nej pernilla jag är inte fjortis & jag vet pernilla det är inte bra. jag satt och tänkte ba: hon får smisk när jag träffar henne. så nu har du ngt att se framemot :) nej, men du ÄR fjortis fortfarande ... ? och det är inte bra att skolka. du vet det "/ pussen syster!

2009-05-05 @ 09:37:12
URL: http://pernillarebecca.blogg.se/
Postat av: Ellen.

hahah, jaa jag vet ;S nej jag är INTE fjortis !

nej jag vet de suger, ska aldrig hända igen :S

2009-05-05 @ 14:13:05
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0