fätt määätt

mhm, nu är magen på fyllt med lite pannkakor,
mm är det bara jag som verkligen diggar pannkakor ? haha
'ja här sitter jag och pratar om mat ? ;S thihi,
jag vet, jag är inte normal -.-'
vem som om att jag har sagt att jag är det lr ? x)
Alla som förväntar sej något om mig,
glöm det, från och med nu, ska jag bara göra saker jag verkligen vill göra,
livet är kort, så man måste ta vara på livet,
jag vet jag kanske inte har lyckats direkt,
men nu nu är jag på G assow, oj lite wb- språk kom med oxå x)
ojojoj, där kommer folk tänka vilken wb,
men som om att jag bryr mig, ne fy***
jag orkar inte bry mig om vad, ni, du , dom vad alla tycker,
jag är mig själv,
acceptera lr dra ! :)
okej, nu har jag sagt de, haha blev lite irriterad där,
man vakna på morgonen som vanligt, och stress stress stress,
och till skolan och i skolan stress stress stess. och sen kom mamma till skolan,
för jag hade utvecklingssamtal -.-'  och stress jobbigt där oxå
usch jag hatar såna äckliga samtal,
för jag har ju liksom aldrig varit duktig , jag får ba massa skit x)
haha, så ser mitt liv ut, räätt mkt stress nu när jag tänker efter,
aja när jag kom hem va det bara att göra sig iordning,
för då skulle jag på träning,
haha och jag va ju sååååååå koncentrerad, HOST HOST !
nej där får du ta och bättra till dej lite ellen ! :D <3
och nu sitter jag här, stressen har gått ner nu,
pulsen är i normalt tempo ;)

allt från mig, älskar dej lr er x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0