hjärnskakning...

Det är måndag, men jag är hemma....
har mänligen åkt på hjärnskakning,
 det va en idiot som kasta en boll skit hårt i mitt huvud,
och jag typ svimma, nej men de gjorde ont,
och så fick jag sitta på sjukhuset i typ 7 timmar,
först skulle dom typ lägga in mig,
för att mitt blodtryck va för lågt, och för att jag inte kunde gå,
men runt 12 så piggna jag till mig, och vi fick åka hem,
men jag skulle väckas 2 gånger under natten,
kan typ hända något annars, vet inte vad ;S ?
sen så får jag inte träna lr något på en vecka.. :/
sjukt tråkigt , aa nu sitter jag hemma och verkligen träkar.. :S

skriver om du händer något, pusss ! <3
vill verkligen tacka denna underbara kille. som ALLTID ställer upp för mig !
gör alltid desamma för dej bästavän ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0