saknar min Alicia,

Alicia, du kanske inte fattar, fattar hur mkt jag verkligen saknar dej,
Du va min bästavän, och kommer aldrig bli nåågot annat,
och jag vet glider ifrån varandra, de är svårt, du har ditt och jag mitt, men alicia jag behöver verkligen dej,
kommer du ihåg när vi va små, när vi lekt, kramades, skrattade, med dej kan jag göra ALLT,
jag kunde verkligen prata med dej om allt,
Men en dag kom dom hemska orden, du skulle flytta te Skåne, skång långt långt bort,
jag kommer ihåg sista dagen här hemma med dej, som att de var igår,
vi satt under ett träd, jag såg dej i ögonen, och tänkte de kommer inte att gå,
jag kommer inte att klara dehär utan min bästavän,
de går bara inte, jag grät varje dag, jag grät mig te sömns varje kväll,
jag hade en smärta, som jag aldrig känt förut, för jag har aldrig förlorat en sån bra vän som du,
Alicia jag saknar verkligen dej, och kommer ALLTID älska dej. <3

Kommentarer
Postat av: alicia

nu trillar tårana på min kind!



Ellen? jag vet inte vart jag ska börja. Det finns ingen som du! Minns också när vi lekte. vi prtade, skrattade. Ja vi gjorde allt tillsammans! Nu sitter jag här ensam. VARFÖR?!

Viist jag har underbara kompisar här, JAg skrattar varje dag. Men inuti är jag tom. Jag har dig. Men du är långt bort! Hade du varit här, hade jag varit den lykligaste männikan på jorden. Det vet jag! För att ha dig vid min sida, är allt man önskar. Att bli älskad av dig vill många! & jag är lyklig som träffade dig! Du fattar inte hur mycket jag saknar dig! Din familj. När vi hade middagar, din familj kom hem till oss. Och min familj hem till dig. Mamma, pappa, ullis o andres skrattade. Jag, wille, du och elsa skrattade tillsammans! Vart tog allt vägen?! Om vi inte träffs i sommar, så tar jag livet av mig! Jag kommer till dig, sen åker du med mig ner! Du kan stanna här hur länge du vill!



ELLEN JAG ÄLSKAR DIG SJUKT!

ELLEN JAG SAKNAR DIG SJUKT!



<3

2009-05-08 @ 16:41:33
URL: http://aliciapicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0