saknar något...

jag har egentligen ALLT. allt jag faktiskt kan önska mig,
men ändå känner jag mig ledsen, ändå saknar jag något.
de är så svårt att förklara, men INGENTING kommer bli som det var,
jag kommer aldrig bli så lycklig jag var,
joo, visst. jag är ju lycklig nu också,
men det är så mkt som går, och försvinner...
man kämpar och kämpar, men kommer inte fram,
men lyckas inte, det är så det är för mig,
jag gör allt för att få tillbaka dom jag förlorat dehär året, för 2 års sen för alla år !
jag vet, jag har skit många som verkligen gör mig glad,
Sofia är en sjuuukt stor del,
tack sofia wahlberg, du är ALLT,
och min kille, johan eklund, de är med dej jag är som lyckligast !
Helena mohlkert, du är för fan sjuuk, haha alla minnen abbow assow x)
och jessi, baby utan dej inga skratt !
och julia o jojjo. shiit vad ni är saknade ! <3
Josse. ellie, micha, lina ÄLSKAR ER !
och mina underbara syskon, elsa, pillan och ci !  <3
ni betyder verkligen mest för mig'
jag har alla er, ni säger te mig varje dag att ni älskar mig,
och jag litar verkligen på er,
men allt för många av er saknar jag,
många av er träffar jag inte så ofta,
som josse, jag tänker på dej hela tiden, vi är ju gryma tsm.
vi slår ju allt, och jag älskar dej så sjuukt mkt barndomsvän ! <3
och pinilla, vart tog vi vägen ?
Vi ses inte lika mkt längre, du har ditt och jag mitt,
men e det verkligen en anledning ?
aja hur som helst, så tack så sjuukt mkt ! <3
jojjo. och julia er träffar jag lite oftare, men inte så....
inte så ofta..och er älskar jag verkligen  <3

Kommentarer
Postat av: alicia

finns <3

2009-05-23 @ 23:31:00
URL: http://aliciapicia.blogg.se/
Postat av: någon

va hände me linnea ekesund?

2009-05-23 @ 23:58:39
Postat av: me.

eh vi brååkar/ bråkar ? ;S

2009-05-25 @ 11:34:19
URL: http://finaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0