sjuukt trött, men sjukt duktig (?)

SUCK SUCK SNARK !
ojojoj, nu har jag faktiskt varit riktigt duktig !!
jag har pluggat som 7-ton, allt ifrån matte, te so, te engelska, GRYM,
först så gjorde jag ALLA läxor i matten som jag låg efter i, och du jag lovar att de va många asså x)
sen så jobba jag lite i matteboken, för jag ligger verkligen efter (fast intelängre) :D
Såå har jag nästan gjort klart en hel uppsats, de kan man faktiskt kalla duktigt,
Själv uppgiften var att uppsatsen skulle handla om sydamerika,
och då valde jag brasilien, och titeln fick bli himmel och helvete,
för liksom Brasilien har två helt olika sidor, ;/ haha fattar ni ?
Ena sidan tillhör den där semester  sidan, fina stränder, där solen går ner, man badar,
solar, äter glass, har det nice och sooft,
men den andra sidan är inte lika fin, där har vi gatubarnen ;S
svält, droger, nej fyfasen , nu pratar vi om något HELT annat tycker jag ,
kul att jag liksom sitter och pratar om mitt skol arbete , de är ju SÅ intressant för er ooch mig ? (a)
Jaa skolan rullade på som vanligt, haha fast de va värsta kaoset på idrotten,
vi körde badminton hur som helst, orkar inte dra de där "roliga" som hände,
de va liksom inte så jätte roligt,
mhm...klockan är snärt halv elva och  jag är helt seriöst dööödstrött ;S
de är ju sorligt, aja, ska nog grypa ner i sängen och iaf försöka sova tror faktikst de kommer att gå bra! :D
jaa d får ni se imöörn :D
haha no make up !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0